Շոկոլադապատ տրամադրություն


Շոկոլադի համաշխարհային օր……ջան… էլ ինչ ա պետք😀
Շոկոլադային երջանկություն` այ թե ինչ կասեմ ձեզ(ու կմաղթեմ բոլոր այս տողերը կարդացողներին): Քաղցր, որքան հնարավոր է, ցանկալի, որքան կարելի է ու անսպասելի, որքան մտքովդ կանցնի:Այսքան լավ զգացողություններ մեկ բանում` շոկոլադ…. ու ամեն ինչ ասված է: Հա դե լավ մի զարմացեք. էս շոկոլադի հոտից մի քիչ շոկոլադապատ տրամադրության մեջ եմ ընկել ու ի դեպ շոկոլադի մեջ շատ էլ հավեսա ապրելը, ba🙂
Ասեմ, որ այս օրը տոնել եմ հավուր պատշաճի😛 Շատ քաղցր էր, համով էր, շոկոլադային ու գունավոր, երազային ու չէի կշտանում🙂 Բայց ցավոք, թե բարեբախտաբար ասեմ, որ չեմ չարաշահել այն:
Ու ինչպես Շուշոկս է ասում` թեկուզ միայն շոկոլադի համար արժե ապրել:Իսկ հիմա հասկանում եմ, որ անիմաստ չեմ ապրել:Հուսով եմ, որ շոկոլոդն էլ ինձ է սիրում ու ամեն անգամ սպասում, որ հանդիպի շուրթերիս հետ😀
Մի խոսքով կակ գավարյատ`  «ու մենյա վսյա վ շակալաձե» ու դա ինձ դուր է գալիս🙂
Շնորհակալ եմ շոկոլադից, որ այն կա, ինչպես նաև բոլոր այն մարդկացից, ովքեր քաղցրացնում ե

եսլի շտո` ես կաթնային կամ սպիտակ շոկոլադի սիրահար եմ, կամ էլ այդ երկուսի համադրության😉

ն իմ կյանքը, սիրում եմ ձեզ :*
Միշտ  համով մնացեք, շոկոլադասեր եղեք ու իրար հաճախ շոկոլադ նվիրեք😉
Հ.Գ. Ցանկանում եմ, որ ձեզ մոտ էլ ամեն ինչ  “в шоколаде” լինի:Հավատացեք` բոլորն էլ դրան արժանի են😉

4 thoughts on “Շոկոլադապատ տրամադրություն

  1. Շատ հաճելի գրառում էր… Զվարթ էր, ինչպես Դուք… Ուղղակի հոյակապ էր: Շոկոլադի հպումն էլ շուրթերին, իրոք մի հիանալի գործընթաց է: Իմ հոտն արդեն իսկ հերիք է շոկոլադասերի շուրթերից համբույր ստանալու համար….

    • Օօօ շատ շնորհակալ եմ Շոկոլադս: Վստահ եղեք, որ ամեն անգամ մեծ անհամբերությամբ եմ սպասում ձեզ հետ հանդիպմանը, դուք հանում եք իմ լարվածությունը ու դրական էմոցիաներ եք արթնացնում: Իսկ ինչ վերաբերվում է վերջինին, ապա ինձ համար դա մեծագույն հաճույք է:

Թողնել պատասխան

