Հ.Գ.Սիրում եմ…………….


-Դու աստղ ես, դու շողում ես, դրա համար էլ սիրեցի քեզ, երբ առաջին անգամ տեսա:Իսկ հետո սիրահարվեցի:Հետո սկսեցի պաշտել:Հետո` աստվածացնել:Հիմա դու իմ աստվածուհին ես:

-Իսկ հետո:Ինչ կլինի հետո:

-Հետո կդառնաս իմ տիեզերքը:

-Եվ:

-ՈՒ հետո կպայթես, որից հետո կսկսես լույս տալ, ավելի ուժեղ, քան հիմա:Իսկ երբ վառվես, այդ ժամանակ դու էլ կլուսավորվես:Կլուսավորվես ավելի շատ, քան հիմա:

Մարդն էլ տիեզերքի նման է.մարդը տիեզերք է………

Իսկ տիեզերքում այնքաաաաաաան աստղեր կան:Ոմանք փայլում են արտաքուստ և թվում է , թե նրանք լույս են տալիս, մինչդեռ դա խաբկանք է: Իսկ ոմանք իրականում լույս են տալիս:Դու իմ ճառագող ու պայծառ աստղն ես, որը միշտ լուսավորում է իր շուրջբոլորը:Պաշտում եմ քեզ………

Հ.Գ. Երջանիկ է այն աղջիկը, ով կլսի այս խոսքերը:

Հ.Հ.Գ.Սիրում եմ…………….

Թողնել պատասխան

