Ընտրի՛ր…


․․․բայց այս անգամ ոչ թե այս կամ այն թեկնածուին ու կուսակցությանը, այլ․․․․սերը: Եվ հետո, ինչո՞ւ փչացնել գարունը ինչ֊որ անիմաստ քաղաքականությամբ, եթե կարելի է պարզապես սիրել ամեն բան ու երջանիկ զգալ: Ներկայացնում եմ ևս մեկ բանաստեղծություն իմ թարգմանությամբ: Նախորդները կարող եք տեսնել այստեղ և այստեղ :

نزار قباني

إختاري

إني خيرتك …فاختاري

ما بين الموت على صدري

أو فوق دفاتر أشعاري

إختاري الحب… أو اللاحب

فجبن أن لا تختاري

لا توجد منطقة وسطى 

ما بين الجنة والنار 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤

إرمي أوراقك كاملة 

وسأرضى عن أي قرار

قولي. إنفعلي . إنفجري

لا تقفي مثل المسمار 

لا يمكن أن أبقى أبدا 

كالقشة تحت الامطار 

إختاري قدرآ بين اثنين 

وما أعنفها أقداري 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤

مرهقة أنت… وخائفة 

وطويل جدا … مشواري 

غوصي في البحر … أو ابتعدي

لا بحر من غير دوار 

الحب … مواجهة كبرى

إبحار ضد التيار 

صلب … وعذاب … ودموع 

ورحيل بين الأقمار 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤

يقتلني جبنك … يا امرأه 

تتسلّى من خلف ستار 

إني لا أؤمن في حب 

لا يحمل نزق الثوار 

لا يكسر كلّ الأسوار 

لايضرب مثل الإعصار 

آه … لو حبك يبلعني 

يقلعني مثل الإعصار 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤

إني خيرتك … فاختاري 

ما بين الموت على صدري 

أو فوق دفاتر أشعاري 

لا توجد منطقة وسطى 

….ما بين الجنة والنار 

Նիզար Կաբանի

Ընտրի՛ր

Թողել եմ՝ ընտրես,

Ուրեմն՝ ընտրի՛ր

Մահանալ կրծքիս, թե՝

Բանաստեղծությունների տետրերիս:

Ընտրի՛ր սերը կամ էլ՝ ոչ․

Վախկոտություն է չընտրելը:

Եվ չկա միջին տարածք

Դրախտի ու դժոխքի միջև:

****

Ու գցի՛ր բոլոր խաղաքարտերդ,

Հոժար եմ ցանկացած որոշմանդ:

Ասա՛, պոռթկա՛, պայթի՛ր,

Մեխի պես մի՛ կանգնիր:

Հնարավոր չէ, որ հավերժ մնամ

Անձրևների տակ ծղոտի նման:

Ընտրի՛ր երկու ճակատագրերից մեկը,

Ինչպես էլ դաժան լինի իմ ճակատագիրը:

****

Դու ուժասպառ և վախեցած ես

Ու շատ երկար է ճանապարհս:

Սուզվիր ծովում կամ հեռացի՛ր,

Չկա ծով առանց պտույտների:

Սերը մեծ դիմակայություն է,

Հոսանքների դեմ նավագնացություն է,

Տանջանք, արցունքներ ու խաչելություն է,

Ու մոլորակների միջև շրջագայություն:

****

Ինձ սպանում է վախկոտությունդ, ո՜վ կին,

Որ զվարճանում ես հետևում վարագույրի:

Ես չեմ հավատում այն սիրուն,

Որ չի կրում վճռականությունը հեղափոխականի,

Բոլոր պարիսպները չի կոտրում,

Փոթորիկների նման չի հարվածում:

Ա՜խ, եթե միայն սերդ ինձ կլաներ,

Ու փոթորկի պես արմատախիլ աներ:

****

Թողել եմ՝ ընտրես,

Ուրեմն՝ ընտրի՛ր

Մահանալ կրծքիս, թե՝

Բանաստեղծությունների տետրերիս:

Եվ չկա միջին տարածք

Դրախտի ու դժոխքի միջև:

© Թարգմանությունը` Դիանա Եղիազարյանի

One thought on “Ընտրի՛ր…

  1. Ծանուցում՝ الحب المستحيل |

Թողնել պատասխան

